وظایف پاسخگویی به شکایات

 

 

- دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی در جا و پاسخگویی سریع- دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه

 

- دریافت شکایات مردم(مراجعین)،پرسنل، از واحدها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک(ضمن ارائه مستندات مربوطه)

 

- بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

 

- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.

 

- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه

 

- پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب

 

- پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1392-2-2 11:38        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ